perjantai 29. heinäkuuta 2011

Viikon vitsi

Musta tuntuu, ettei kukaan enää usko näitä mun juttuja, kun täällä tuntuu sattuvan aina kaikkea ihan ihmeellistä. Mutta kerronpa kuitenkin mitä tällä kertaa sattui!

[vitsi alkaa] Olin second hand -shoppailemassa, eli leikkimässä Kaarinan suunnistusdemoilla opittua karttaleikkiä. Etsin siis kirpputoreja tai vastaavia, ja mulla oli joku kymmenen eri osoitetta, joita metsästin pitkin Milanoa. Huonoin tuloksin tietysti. Milanolle kun on aika tyypillistä se, että netti kertoo jonkin asian sijaitsevan tietyssä osoitteessa, mutta paikan päällä onkin suht hiljaista...

Olin turhautunut.

Matkan varrella näin kuitenkin hienon tuolin (:D) ja olin ottamassa siitä kuvaa, kun joku mies tuli hyvin innostuneen näköisenä juttelemaan. Olin vielä turhautuneempi. Tällä kertaa keskustelunavaus oli kuitenkin vähintäänkin epätavallinen:

"Olitko kesäkuussa Roomassa? Muistan sinut juna-asemalta, istuit maassa ja söit pitsaa!"

. . .

???

. . .


Voiko tällainen olla mahdollista? Miten joku voi muistaa asian, joka on tapahtunut puolitoista KUUKAUTTA sitten kaupungissa, jossa on muutama muukin ihminen? Miten todennäköistä on, että törmäät monen sadan kilometrin päässä suunnilleen yhtä suuressa kaupungissa tällaiseen tyyppiin uudestaan? Olenko ainoa, jonka mielestä tällainen sattuma alkaa olla jo aika hullua? Hullua, mutta hauskaa. [/vitsi päättyy]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti