perjantai 1. heinäkuuta 2011

Mitä tapahtui?

Eilen heittäydyttiin villeiksi ja syötiin salaatin sijaan pastaa. Tuttuun tapaan otin ruokajuomaksi viiniä. Sitten otin jälkiruoaksi Breezerin, ensimmäisen koko täällä oloni aikana.

Istuimme Milanovieraiden kanssa iltaa parvekkeella. Lauloimme Eppuja ja join kyllä viiniäkin. Aamulla heräsin paniikissa: MITÄ ON TAPAHTUNU PALJO KELLO ON MIKS EN MUISTA NUKKUMAANMENOA!!!!!

Eli joo:--D Viimeinen drinkkini oli brandya ja sitten en enää muistakaan mitään. Olen kuulema ollut ihan siivosti ja vain istunut parvekkeella. Tässä ehkä syy, miksi en huomannut juoneeni liikaa. Myös sillä, että olen bilettänyt pizzapartya lukuun ottamatta kunnolla viimeksi vappuna, on ehkä osuutta asiaan.

Mulla ei lähde koskaan muisti. Ei ikinä. Grappakin on harvinainen, yleensä telinevoimistelu tai lenkki bileillan jälkeen on mainio idea. Mutta tänä aamuna heräsin klo 12.39 ja varmaan suunnilleen puoli tuntia illastani on kadonnut ikuisiksi ajoiksi. Yleensä olen pirteänä kuuden aikaan aamulla ja kiskon muitakin ylös uuteen päivään. Oli pakko lähteä äkkiä ulos riehumaan ja soittaa viiden euron hintainen paniikkipuhelu porukoille. Tämän tekstin tuottaminen on hankalaa, sillä en meinaa vieläkään osua näppäimille. Ja mulla on darra!

Oikeasti olen todennäköisesti istunut melko hiljaa paikallani ja kävellyt sänkyyn. Kuvia tästä ei onneksi ole eikä tule.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti