tiistai 14. kesäkuuta 2011

Pizzapartyyyy

Harmittaa etten voi lisàtà kuvia, tosin eipà niità ole ennenkààn nàkynyt.

Olen Roomassa.

Tàmà on ihan hirveà turistirysà ja epàilin aluksi, onko lopulta ihan hirveàsti jàrkeà tulla tànne ihmettelemààn jotain portaita ja kiertàmààn tuhat aukiota ja muuta. Jotenkin olen vàhàn huono tuollaiseen turistimenoon enkà jaksanut ihan hirveàsti kuvaillakaan mitààn tàrkeità patsaita. Ainoastaan jostain kirkosta sain siistin kuvan, siellà kuvasin sellaista vihaisen nàkòistà miestà (patsas, joku pyhà pappi tms). Muuten vietin pàivàn juttelemalla jonkun kitaransoittajan kanssa, hàn italiaksi ja minà englanniksi, ja syòmàllà ekstrakallista jààtelòà. Olen vissiin vàhàn huono sanomaan ei, kun tilasin vahingossa VIIDEN EURON gelaton. Sen verran mulla oli kuitenkin rajaa, ettà kieltàydyin kaikista epàmààràisistà drinkkiehdotuksista ja synttàrikutsuista, kun kutsujana oli joku mun isin ikàinen mies.

Illalla oli hotlan pizzapartyt. Menin sinne hiukan etuajassa, tilasin birran ja join sità kotoisasti pillillà samalla, kun luin kirjaa. Sen jàlkeen linnoittauduin joidenkin kiltin nàkòisten poikien pòytààn ja sòimme yhdessà pitsaa. Pojat oli kalifornialaisopiskelijoita, joskin kotoisin Ranskasta, Intiasta ja jostain muualta. Làhdin poikien kans ulos ja mukaan tarttui myòs niiden Amsterdam-tuttu Kanadasta sekà joku aussi, jota kukaan ei tuntenut. Oli melko turvallinen olo kulkea Rooman yòssà kun oli 6 henkivartijaa mukana:D

Kàveltiin neljà kilometrià jonnekin, kunnes mentiin paikkaan, josta sai shotteja eurolla. Sààstin shoteissa sen jàtskin hinnan, kun tilattiin 24 shottia ja jokaisen osuus oli neljà euroa... Muut veti omansa ykòsellà, itse pidin jàrjen pààssà ja sààstelin. Sen jàlkeen vaihdettiin paikkaa, jossa sai tilata kymmenen euron sisàànpààsymaksun hinnalla mità vaan! Yritin keksià kaikkia kalliita drinkkejà, vaikka yritinkin hillità itseàni noiden shottien jàlkeen. Klubin jàlkeen vaihdettiin paikkaa, pààsin seuraavalle tyttònà sisààn ilmaiseksi. Tosin puhuin myòs pojat sisààn ilman maksua, koska sanoin etten mene mihinkààn ilman niità. Vaati aika pitkàt suostuttelut mutta onnistui kuitenkin.

Làhdettiin vàhàn ennen pilkkua kotiin ja kàveltiin aivan liian pitkààn, en ole varma otettiinko joku kiertoreitti vai mità. Jossain vaiheessa hypàttiin bussiin, kello oli niin paljon ettà aamubussit kulki jo. Sitten pààdyttiin hotlalle ja mulle selvisi, ettà pojat nukkuikin jossain toisessa hotellissa. Ei mitààn tietoa, miksi ne sitten tuli sinne mun hotellin pizza partyyn:DD

Nyt aamulla heràsin vartti ennen check-outtia ja huomasin, ettà mun "tyttòjen makuusalin" ylàsàngyssà nukkui joku mies!!! Nàin sen jo aiemmin illalla, se oli ilmeisesti jonkin toisen huoneessa majoittuvan puoliso tms., mutta en todellakaan tiedà mità se silti teki mun huoneessa. Olin ihan hirveàn pahalla tuulella, koska aikataulut meni pieleen toimimattomien vessan valojen takia. Koska jouduin kàymààn pimeàssà suihkussa, olin valmis ja pakannut vasta vartissa enkà kymmenessà minuutissa.

Sòin juuri aamupalan ja nyt ajattelin làhteà ulos nukkumaan. Pojat pyysi mut mukaan kaikille nàhtàvyyksille mutta ne nukkuu kuitenkin iltapàivààn joten mulla tuskin on mikààn kiire. Sain juuri tietàà, et mun tàn pàivàn hostellin varaus ei onnistunut ,joten pitàisi keksià missà itse nukun tànààn. Jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti